Artykuł sponsorowany

Torby ekologiczne jako wybór dla firm

Torby ekologiczne jako wybór dla firm

Firmowe gadżety muszą być estetyczne i praktyczne. Mowa tu nie tylko o samym upominku, ale także o opakowaniu, w jakim będzie podarowany. Torby reklamowe z logo firmy są funkcjonalnym nośnikiem reklamy. Można wykorzystywać je w wielu różnych sytuacjach. Aby przyczynić się do ochrony środowiska, warto wybierać te wykonane z papieru. Ekologiczne torby reklamowe to etyczny wybór, solidne wykonanie i prosty, ale elegancki wygląd.

Dlaczego warto wybierać ekologiczne torby?

Świadomość konsumentów w kwestiach ochrony środowiska rośnie. Coraz więcej ludzi rezygnuje z marek, które nie podejmują ekologicznych kroków i wybiera te, które są etyczne i dbają o naszą planetę. Aby rozpocząć walkę o czystość Ziemi, warto podejmować małe kroki. Jednym z najprostszych, jest zamiana plastikowych torebek na papierowe. Ekologiczne torby reklamowe rozkładają się w ciągu kilku tygodni, co jest nieporównywalne z torbami ze sztucznego tworzywa. Wykonane są z makulatury, co również pozytywnie wpływa na środowisko, ponieważ materiały wykorzystywane są wtórnie, a nie produkowane od nowa.  Ekologiczne i etyczne wybory budują pozytywny wizerunek wśród odbiorców. Dodatkowo decydując się na zamówienie gadżetów reklamowych z polskiej firmy, przyczyniasz się do rozwoju gospodarki, co także jest istotne w ujęciu ekologicznym.

Gdzie sprawdzą się torby ekologiczne?

Gadżety reklamowe to ważny element promocji każdej firmy. Istnieje wiele produktów, na których można nadrukować logo lub napis. Te i inne upominki trzeba w coś zapakować. Do tego najlepiej sprawdzą się właśnie personalizowane torby. Jest to świetny nośnik reklamowy, który wygląda ekskluzywnie i estetycznie. Torby sprawdzą się jako upominek dla klientów, ale także np. do zapakowania prezentów, gdy firma jej sponsorem jakiegoś wydarzenia, czy podczas targów, aby zapaść w pamięci odbiorców. To dobra okazja, aby pokazać, że Twoja firma ma na uwadze kwestie środowiska. Papierowe torby reklamowe można wykorzystać również wewnątrz firmy, rozdając upominki pracownikom np. w okresie świątecznym.

Zalety papierowych toreb

Największą zaletą reklamowych toreb ekologicznych jest oczywiście to, że nie zanieczyszczają środowiska. Można je wykorzystywać wielokrotnie lub oddać do recyklingu, aby mogły być wykorzystane ponownie do innych produkcji. Torby papierowe wyglądają bardzo elegancko, a jednocześnie rustykalnie. Producent toreb reklamowych Mer Plus tłumaczy:

„Chociaż mogłoby się wydawać, że nie są tak trwałe, jak ich plastikowe odpowiedniki, eko torby są solidnie wykonane, dzięki czemu bez obaw można w nie zapakować wszystko. Starannie wykonane opakowania są wzmacniane kartonowym dnem, co dodatkowo zabezpiecza upominki i gwarantuje, że papier nie przedrze się pod ich ciężarem”.

Grafiki i napisy są wykonywane metodą sitodruku lub wytłaczane. Aby dodać im jeszcze więcej elegancji, torby zdobione są ręcznie. Uchwyty są dokładnie przymocowywane. Mogą to być jutowe lub bawełniane sznurki albo tasiemki.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.