Ulotki 3D - nowoczesny wymiar reklamy
Druk 3D na folii soczewkowej (lentikularny) jest jednym z nowocześniejszych rozwiązań w branży reklamowej. Cieszy się ogromną popularnością nie tylko ze względu na innowacyjność, ale przede wszystkim na możliwość skutecznego wypromowania produktów. Czym dokładnie jest i jak się go uzyskuje? Jak dzięki niemu powstają ulotki w tym nowoczesnym wymiarze? Dlaczego warto w nie zainwestować? Na te pytania i wiele innych odpowiadamy poniżej.
Druk 3D – najważniejsze informacje
Druk ulotek 3D przez wielu jest znany również pod pojęciem druku trójwymiarowego. Jest to nowoczesna technologia produkcyjna, która pozwala stworzyć ciekawe efekty wizualne niemożliwe do uzyskania tradycyjnymi metodami.
Polega na druku odpowiednio przygotowanego obrazu na specjalistycznej folii, na której wytłoczone są soczewki – wyjaśnia ekspert z firmy TiK Zbigniew Tolak. Dzięki temu jest możliwe oglądanie różnych obrazów na powierzchni tak stworzonych materiałów reklamowych w zależności od kąta patrzenia.
Jak powstają ulotki 3D?
Jeśli chodzi o ulotki to są one drukowane offsetowo, lewoczytelnie na folii soczewkowej. Całość zabezpiecza biała apla – na niej również można umieścić nadruk. Dodatkowo tego typu materiały mogą zostać skaszerowane (sklejone) z kredą zadrukowaną również offsetowo. Metoda ta daje możliwość uzyskania efektu 3D, ale także innych, które zwiększają atrakcyjność materiałów reklamowych. Należą do nich m.in. płynna transformacja jednego obiektu w drugi, zbliżanie i oddalanie się obiektu, ale też efekt ruchu lub zmiany jednego obrazu w inny.
Dzięki temu ulotki 3D wyróżniają się na tle innych materiałów reklamowych. Tego typu reklama z pewnością cieszy się ogromną popularnością i dzięki temu pozwala zwiększyć popularność marki wśród klientów, a tym samym pozytywnie wpływa na zyski przedsiębiorstwa.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana