Przedsiębiorca
8 czerwca 2020

Uszlachetnianie towarów jako etap co-packingu

Odpowiednio dobrane opakowanie produktu jest bardzo skuteczną reklamą i sposobem na nawiązanie trwałej więzi z klientem. Wielu sprzedawców decyduje się na skorzystanie z pomocy firm, które specjalizują się w kompleksowym przygotowywaniu towarów do wysyłki, inaczej co – packingu. Jednym z jego najważniejszych etapów jest uszlachetnianie produktu, czyli nadanie mu nowych, lepszych właściwości. Podpowiadamy, jakie są najczęściej wykorzystywane sposoby na tworzenie uszlachetnienień.

W jaki sposób można uszlachetnić pakowany towar?

Uszlachetnianie towaru ma na celu przyciągnięcie uwagi klienta i pokazanie firmy z jak najlepszej strony. Jedną z najpopularniejszych form tego procesu jest laminowanie, czyli pokrywanie towaru folią, głównie błyszczącą i przezroczystą. Dzięki foliowaniu można uwydatnić wszystkie walory produktu, ale też zwiększyć jego trwałość. Towar uszlachetniony folią jest znacznie odporniejszy na uszkodzenia oraz wilgoć.

Innym sposobem uszlachetniania jest tłoczenie. Wykorzystuje się w nim specjalną maszynę, która tłoczy na powierzchni produktu lub opakowaniu odpowiedni napis, grafikę.

Uszlachetnianiem często zajmują się firmy specjalizujące się w kompleksowym co – packingu. Dzięki temu klient ma pewność, że wszystkie metody użyte do nadania nowych właściwości produktom, są do siebie dopasowane. Uszlachetnione towary wyróżniają się niebagatelnym, eleganckim wyglądem oraz najwyższą jakością.

Wiele osób ocenia kupiony towar właśnie po jego opakowaniu lub zewnętrznej otoczce. Uszlachetnianie pomaga zrobić lepsze wrażenie na kliencie, co wiąże się z pozyskaniem jego zaufania i większą szansą na ponowny zakup. Skuteczna reklama sprawia, że przedsiębiorstwo ma więcej klientów, a tym samym większe zyski.

Profesjonalny co – packing, w którego skład wchodzi uszlachetnianie towaru, stwarza znaczące oszczędności dla firmy. Przedsiębiorca nie musi inwestować w kosztowne urządzenia i nowych pracowników, którzy znają się na profesjonalnym tworzeniu opakowań.