Artykuł sponsorowany

Wpływ OZE na wizerunek firmy

Wpływ OZE na wizerunek firmy

Coraz więcej klientów zwraca uwagę na działalność firm, również pod kątem wpływu na zanieczyszczenie środowiska. Jednym z aspektów, który brany jest pod uwagę, jest w tym kontekście korzystanie z OZE, czyli odnawialnych źródeł energii. Jaki ma to wpływ na firmy? Niebagatelny, ponieważ z biznesowego punktu widzenia, pozytywny wizerunek firmy jest jednym z czynników wpływających na powodzenie działalności.

Firma, która korzysta z OZE to firma, która dba o środowisko

Zanieczyszczenie środowiska jest szczególnie odczuwalne w miastach, w których występuje duży problem ze smogiem. Firma, która prowadzi działalność w tych miejscowościach, szczególnie w pobliżu terenów zamieszkanych, musi liczyć się z tym, że mieszkańcy będą w szczególny sposób obserwować jej działania. Wiążą się one bowiem m.in. z przeciążeniem sieci energetycznej (firmy zużywają znacznie więcej zasobów) oraz dodatkowymi zanieczyszczeniami (np. związanymi z koniecznością ogrzewania budynku, jeśli nie ma możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej).

Ten niezbyt pozytywny wizerunek można jednak z łatwością poprawić. Wszystko dzięki OZE – firma, która korzysta z odnawialnych źródeł energii, będzie postrzegana pozytywnie, jako działalność odpowiedzialna ekologicznie i samowystarczalna. Wystarczy, że ograniczy negatywny wpływ na środowisko np. poprzez inwestycję w fotowoltaikę. Dzięki OZE firma nie tylko zyska przychylność organizacji dbających o środowisko, mieszkańców sąsiednich budynków i własnych klientów, ale również oszczędności – montaż instalacji fotowoltaicznej w firmie może pomóc w długofalowej optymalizacji kosztów.

Firma z OZE to firma innowacyjna

Chcąc nie chcąc, każda firma musi iść z duchem czasu i dostosować działalność do zmieniającej się rzeczywistości. Jednak jeszcze lepiej jeśli zastosuje rozwiązania innowacyjne, które wyróżnią ją na tle konkurencji. A ponieważ instalacje wykorzystujące odnawialne źródła energii (np. pompy ciepła i instalacje fotowoltaiczne dostępne w ofercie MR Energy) wciąż uznawane są za technologie nowoczesne, firma, która wykorzysta OZE do prowadzenia działalności, również zostanie za taką uznana. Dzięki temu uwypukli się nastawienie firmy na rozwój, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków (m.in. wciąż rosnących cen energii elektrycznej). Tym samym wizerunek firmy będzie pozytywny nie tylko w oczach klientów, ale również inwestorów. Dlatego warto inwestować w OZE – korzyści w przypadku firm są znaczne: to nie tylko lepszy wizerunek, ale również spore oszczędności.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.