Przedsiębiorca
6 września 2018

Naszywki sposobem na wyróżnienie się z tłumu!

Dzisiaj różnego rodzaju naszywki wykorzystuje się w branżach zabawkowej, odzieżowej, czy też w szeroko pojętym biznesie. Najlepsi producenci tego rodzaju wyrobów są bowiem otwarci na przygotowywanie produktów na specjalne zamówienie, według określonego projektu graficznego. Dzięki temu naszywki z powodzeniem mogą stać się nie tylko ozdobą jakiegoś przedmiotu użytkowego – np. plecaka – ale także świetnym sposobem na reklamowanie swojej marki!

Naszywki na ubrania i plecaki

Naszywki dzisiaj wykorzystuje się najczęściej, jako elementy ozdobne ubrań lub plecaków. Mogą one między innymi zostać umieszczane na torbach podróżnych, informując o tym, jakie miejsca dotychczas dany turysta miał okazję odwiedzić, czy też na odzieży – np. czapkach – w celu identyfikowania się z konkretną grupą sportową, muzyczną, czy też nawet fundacją! Dzisiaj spersonalizowane naszywki zamawiają bowiem zarówno klienci indywidualni, jak i instytucjonalni – od różnego rodzaju organizacji po firmy z różnych branż. Tego rodzaju klientów obsługuje między innymi jeden z najlepszych w Polsce podmiotów działający w tym sektorze produkcyjnym – mowa o przedsiębiorstwie Imar s.c. Firma ta oferuje produkcję wysokich jakościowo i zawsze testowanych naszywek na ubranie, naszywek reklamowych, breloków, wszywek, czy innych dodatków krawieckich. Ponadto marka oferuje usługi grawerowania i frezowania detali, a swoje działania produkcyjne opiera o własne kreatywne projekty, bądź te przygotowane wraz z klientem. Design dopasowany do danego stylu odzieżowego gwarantowany!

Wypromuj swoją markę – wykorzystaj naszywki

Różnego rodzaju analizy marketingowe pokazują, jak ważnym działaniem w biznesie jest reklama. Mowa nie tylko o promowaniu swoich produktów oraz usług, ale także wizerunku – np. dobrego pracownika (employer branding). To właśnie dzisiaj wiele masowych zamówień na naszywki składają uczestnicy targów pracy. Wykorzystują je one do uzupełniania swoich nagród dla zainteresowanych, którymi często są czapki, koszulki, torby, plecaki, czy też kurtki. Naszywka reklamowa z logiem firmy, który będzie trójwymiarowy, wbrew pozorom jest bardzo skutecznym działaniem marketingowym i do tego bardzo tanim. Należy jednak zadbać o odpowiedniego zaprojektowanie wyrobu, a także o jego naszycie na różnego rodzaju przedmioty. Ważne, aby oprócz logo umieścić na naszywce np. adres strony internetowej swojej firmy.

Produkcja wysokich jakościowo naszywek

Najlepsi producenci naszywek do ich produkcji wykorzystują metodę mikrowtrysku PCV lub też tłoczenia prądami wysokiej częstotliwości. Produkty te wykonywane są zaś z tworzywa sztucznego, którym jest elastomer. Specyfikacja tego surowca to między innymi odporność na wodę, blaknięcie, promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne, czy też na odkształcenia, dzięki temu dzisiaj to najlepszy materiał do produkcji kreatywnych naszywek reklamowych.