Artykuł sponsorowany

„Max Express” Sp. z o.o. od 1 lipca wprowadza Etyczny Kodeks Relacji z Klientami

„Max Express” Sp. z o.o. od 1 lipca wprowadza Etyczny Kodeks Relacji z Klientami

W celu zwiększenia społecznej i wewnątrzkorporacyjnej odpowiedzialności, a także wzmocnienia zaufania klientów i konsumentów, „Max Express” Sp. z o.o. od 1 lipca 2022 r. wprowadza "Etyczny Kodeks Relacji z Klientami Max Express."

Według służby prasowej firmy, dokument ten wzmocni rolę spółki jako dostawcy wysokiej jakości usług finansowych w relacjach z klientami.

Kodeks określa etyczne i praktyczne zasady oraz normy postępowania firmy w stosunku do klientów i konsumentów jej usług. Dokument zostanie opublikowany na stronie internetowej firmy.

Pani Meri Dzhangveladze, dyrektor generalny Max Express Sp. z o.o., zauważyła: “Firma zawsze dąży do poprawy poziomu swoich usług. Kodeks został opracowany zgodnie z wymogami Narodowego Banku Gruzji i pozwoli z jednej strony zwiększyć odpowiedzialność pracowników firmy w relacjach z klientami. A z drugiej strony, kodeks pozwoli klientom doświadczyć jeszcze lepszej obsługi.”

Max Express to nie bankowa instytucja finansowa Gruzji, licencjonowana przez Narodowy Bank Gruzji jako dostawca usług płatniczych nr 0078-2904 z dnia 3 sierpnia 2018 r. Firma świadczy usługi przekazów pieniężnych dla klientów zagranicznych i lokalnych.

Max Express była licencjonowana przez Narodowy Bank Gruzji jako dostawca usług płatniczych, od tego czasu firma zaczęła działać i oferować usługi zgodnie z normami ustawodawstwa Gruzji.

Przypominamy, że na początku 2020 roku „Max Express” Sp. z o.o. wprowadziła system identyfikacji TransGuard, działający w standardzie BLS (Black List Screening), dla większego bezpieczeństwa pieniędzy klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.